Sunday, March 6, 2016

PAKEJ PERNIAGAAN STEVIA RCC

Pakej perniagaan yang ditawarkan RCC
3 jenis pakej yang di  tawarkan oleh RCC iaitu
SILVER, GOLD dan PLATINUM. Setiap IC number hanya satu pakej dan tak boleh di upgrade.
1-Pakej SILVER RM140 – 1 kotak plan A – 3 botol stevia – 1 lot/1 akaun bisnes – biasanya di pilih oleh mereka yang mahu menjadi pengguna sahaja. Saya juga memilih pakej ini pada awalnya, yang mana ketika saya membuat keputusan untuk berniaga, saya menyesal memilih pakej ini, dan terpaksa mengupgrade menggunakan nama / IC suami saya. Potensi pendapatan adalah RM1800 sehari (komisen pasangan  )
2- Pakej GOLD RM 420 – 3 kotak plan A – 9 botol Stevia – 3 lot/3 akaun bisnes- biasanya di pilih oleh orang yang nampak peluang bisnes tapi tidak mempunyai modal yang banyak dan ingin mencuba dahulu.  Setiap ahli yang memilih akaun ini seolah2 mempunyai 3 cawangan kedai, yang mana komisen boleh masuk ke dalam ketiga2 akaun apabila network sudah berkembang nanti. Potensi pendapatan daripada komisen pasangan adalah RM5400 sehari yang mana 3 kali ganda pakej silver.
3- PAKEJ Platinum RM980– 7 kotak plan A – 21 botol Stevia – 7 lot / 7 akaun bisnes – biasanya di pilih oleh mereka yang benar2 nampak potensi bisnes stevia ini. Komisen boleh masuk ke dalam 7 akaun yang mana apabila network sudah besar nanti, komisen pairing boleh masuk ke dalam ke tujuh2 akaun ini secara automatik. Potensi pendapatan komisen pasangan  adalah RM12600 sehari, iaitu 7 kali ganda orang yang mengambil pakej silver.

Pada permulaan nya memang agak sukar untuk memahami konsep bisnes ini, tapi lama2 sambil buat pelan2 anda akan faham, dan kemungkinan besar akan menyesal jika tidak memilih akaun PLATINUM dari awal.

Jangan Lupa Bersenam!!!!!
AMALKAN STEVIA DALAM KEHIDUPAN HARIAN ANDA
HINDARI GULA BERTUKAR KEPADA STEVIA

Hubungi zu untuk konsultasi

 TEL/SMS/WHATSAPP ; 0178870574
FB:   Zuraini Amal
like Page Zu

No comments: